Politica de livrare și retur

Confirmarea comenzii

După plasarea comenzii pe site-ul designfloral.ro vei primi automat un email cu numărul de înregistrare a acesteia, ce confirma faptul că am preluat comanda dumneavoastră si că urmează să o procesăm.

Produsele au fiecare termene de procesare diferite, termene pe care le puteți afla la descrierea fiecărui produs.

Produsele din magazine sunt lucrate manual la comandă, iar în general timpul de execuție variază între câteva ore sau 4-5 zile în funcție de complexitatea comenzii ( aranjamente florale și buchete realizate pe structuri complexe). Pentru perioadele de sărbători ( ex: Crăciun, Paște) timpul de execuție și de livrare se poate dubla datorită volumului foarte mare de comenzi. De aceea, vă rugăm să comandați din timp.

Pentru urgențe sau confirmări de execuție, sau dacă doriți să specificați anumite detalii când faceți o comanda sau dacă aveți nevoie de produs până la o anumită data, vă rugăm să ne contactați telefonic.

Procesul de livrare

După ce pregătim coletul, îl predăm firmei de Curierat.

Pentru materialele și ustensile florale, livrarea se face se face prin Curierat în toată țară.

Buchete și Aranjamentele florale se livrează doar în București si județul Ilfov prin serviciul de livrare rapida. Prețul final al unui aranjament floral sau buchet este format din prețul produsului și cheltuielile de expediție aferente, inclusiv taxa de transport. Toate prețurile aferente produselor comercializate prin intermediul site-ului designfloral.ro sunt exprimate în RON.

În București costul de livrare este de maxim 20 de Ron, iar în județul Ilfov de maxim 25 de Ron.

Transportul gratuit se oferă pentru comenzile mai mari de 500 de Ron.

Puteți achita contravaloarea produselor designfloral.ro astfel:

  1. online, cu card bancar. Tranzacția va fi procesată securizat, prin intermediul MobilPay. Carduri acceptate: Visa și MasterCard, Revolut.
  2. ramburs (plata la livrare)

Condiții de return

Produsele  neperisabile (exceptand cursurile online) returnate trebuie:

  1. să fie in aceeași stare în care a fost livrate;
  2. în ambalajul original cu toate accesoriile .
  3. fără a reprezenta urme de uzură, modificare sau consum.

Înlocuire produs

Pentru produsele cumpărate care îndeplinesc condițiile obligatorii de aplicare procedura retur și presupune înlocuire produs, vânzătorul va înlocui produsul cu unul nou al modelului specificat în comanda inițială a cumpărătorului. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs din aceeași categorie de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența.

Costuri și taxe speciale pentru retur produs.

Costuri suportate de către cumpărător

  1. Costuri de retur și transport curier pentru produsele neperisabile în cazul căruia cumpărătorul renunță la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului;
  2. Cost transport curier pentru opțiunea cumpărătorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de către vânzător că nu îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare procedură retur produs.

În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract și nu mai târziu de 5 (cinci) zile de la data primirii de către Vânzător a bunurilor restituite. Suma va fi returnată după cum urmează:

  1. pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  2. pentru Comenzile achitate cu ramburs – prin virament bancar.

În cazul în care un Bun și/ sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/ Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/ sau Serviciului, în termen de maxim 5 (cinci) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

Facturare și modalități de plată

Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă a Clientului/ Cumpărătorului.

Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură, pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura/ factura pro formă aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/ sau Servicii vândute de Mihaela Ana Cojocaru PFA pentru efectuarea plății aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin poștă electronică, la adresa de e-mail mentionață de Cumpărător în Contul său.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

După ce s-a finalizat comanda, Cumpărătorul poate urmări statusul acesteia în secțiunea Contul Meu.

Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul Meu, va deține un istoric al Comenzilor emise către Mihaela Ana Cojocaru PFA.

Prin lansarea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească Informări despre statusul Comenzii, în format electronic, în Contul sau/ și prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Cont.

Livrarea bunurilor

Vanzarea Bunurilor și Serviciilor se face doar pe teritoriul României.

Pe teritoriul României Vânzătorul livreaza Bunurile către Cumpărător:

  1. în sistem de curierat door-to-door, în mod direct, contra cost, prin firma de Curierat.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și transmiterea documentelor de insoțire a mărfurilor pe durata transportului.

Termenul de predare către serviciile de curierat, pentru produsele din stoc, este de maxim 2 zile lucrătoare, după cum urmează:

  1. Pentru comenzile neperisiabile primite până în ora 14.00 (de Luni până Vineri) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în aceeași zi lucrătoare;
  2. Pentru comenzile neperisabile primite după ora 14.00 (de Luni până Vineri) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în urmatoarea zi lucrătoare.
  3. Pentru comenzile  neperisabile primite in zilele nelucrătoare (Sâmbătă, Duminică, Sărbători legale) predarea Bunurilor către Curieri se realizează în urmatoarea zi lucrătoare.

Programul de lucru este cel specificat la Art. 1. Acesta poate suferi modificări în perioadele Sărbătorilor legale, modificări ce vor fi aduse la cunoștinta Utilizatorilor/ Clienților prin postarea pe Site/ Facebook sau prin Notificări Comerciale.

Termenul de livrare pentru produsele indisponibile în stoc și livrate la comanda fermă va respecta termenii agreați de comun acord între Vânzător și Cumpărător.

Companiile de curierat garanteaza livrarea coletelor în 24-48 ore. Vânzătorul nu este responsabil de eventualele întarzieri la livrare datorate serviciilor de curierat.

În cazul în care Cumpărătorul primește un colet care prezintă lovituri, deteriorări …, are obligația de a intocmi, impreuna cu agentul de livrari al firmei de curierat un proces verbal de constatare.

Dupa deschiderea coletului, în cazul constatarii deteriorarii produselor, cumpărătorul are obligația de a anunța de indată pe Vânzător, în vederea rezolvării situației.

Procesul de returnare

Produsele neperisabile, materiale si ustensile florale pot fi returnate în timp de 14 zile de la data primiri comenzii. (excluzând cursurile video on-line si cărțile de specialitate). Returnarea produselor se face trimitand un mail la adresa office@designfloral.ro cu datele dvs. si motivul pentru care doriți sa îl returnați. Produsul poate fi returnat doar dacă se prezintă în aceleași condiții în care a fost primit, nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Produsele perisabile ( un aranjament sau un buchet cu flori) naturale) prin intermediul designfloral.ro și doriți să îl returnați, vă rugăm să ne scrieți la adresa office@designfloral.ro .

In conformitate cu OUG nr. 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, art. 16 lit. d): Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce privește contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale care furnizează produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. Așadar, florile, fiind considerate produse perisabile conform legislației NU vor putea fi returnate.

Procedura de retur produse neperisabile presupune următorii pași:

  1. contactare prin e-mail/ telefonic unde specificați că doriți să faceți retur;
  2. număr comandă și data emiterii comenzii;
  3. date cumpărător: nume și prenume, adresa de e-mail folosită la inregistrare cont și plasare comandă online pe www.designfloral.ro– număr factură și data emiterii facturii ce fac dovada achizitionării produsului/ produselor.
  4. trimiterea produsului la adresa societatii noastre cu cheltuielile de livrare suportate de client

Returnarea banilor pentru produse neperisabile

Puteți achita contravaloarea produselor designfloral.ro astfel:

  1. online, cu card bancar. Tranzacția va fi procesată securizat, prin intermediul MobilPay. Carduri acceptate: Visa și MasterCard, Revolut.
  2. ramburs (plata la livrare)

Politica de returnare

Produsele neperisabile, materiale si ustensile florale pot fi returnate în timp de 14 zile de la data primiri comenzii. (excluzând cursurile video on-line si cărțile de specialitate).Returnarea produselor se face trimitand un mail la adresa office@designfloral.ro cu datele dvs. si motivul pentru care doriți sa îl returnați. Produsul poate fi returnat doar dacă se prezintă în aceleași condiții în care a fost primit, nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Produsele perisabile ( un aranjament sau un buchet cu flori naturale) prin intermediul designfloral.ro și doriți să îl returnați, vă rugăm să ne scrieți la adresa office@designfloral.ro .

In conformitate cu OUG nr. 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, cu modificările și completările ulterioare, art. 16 lit. d): Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce privește contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale care furnizează produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. Așadar, florile, fiind considerate produse perisabile conform legislației NU vor putea fi returnate.

Procedura de retur a produselor neperisabile presupune urmatorii pași:

  1. contactare prin e-mail/ telefonic unde specificați că doriți să faceți retur;
  2. număr comandă și data emiterii comenzii;
  3. date cumpărător: nume și prenume, adresa de e-mail folosită la inregistrare cont și plasare comandă online pe www.designfloral.ro– număr factură și data emiterii facturii ce fac dovada achizitionării produsului/ produselor.
  4. trimiterea produsului la adresa societatii noastre cu cheltuielile de livrare suportate de client

Returnarea banilor pentru produse neperisabile

Returnarea sumei achitate se va face doar prin transfer bancar, într-un cont bancar comunicat de dvs. in e-mailul de retur. Costul transportului este responsabilitatea dvs. Noi vom returna valoarea produsului cumpărat minus valoarea transportului.

Vom procesa returul după ce coletul ajunge la noi și verificăm dacă produsul este în regula. Plata se va face în maxim 14 zile lucrătoare din momentul primirii returului la adresa noastră, conform legilor în vigoare.